Paste integrale de grâu cu pesto și roșii cherry

În ultimii ani, pastele au căpătat o reputație proastă, fiind puse în categoria carbohidraților care îngrașă.

Deși este adevărat că trebuie să limităm consumul de făinoase și amidonoase, nu este cazul să exagerăm.

În realitate, carbohidrații sunt o sursă esențială de energie pentru organism.

Pentru una dintre cele mai simple rețete sănătoase pentru o cină ușoară, vom folosi paste din grâu întreg. Acestea conțin fibre care ușurează digestia.

Ingrediente:

75 g de paste integrale de persoană
Roșii cherry, oricâte dorești (poți folosi și roșii obișnuite sau uscate)
Pentru sosul pesto:
Nuci sau migdale (5 – 7 bucăți)
Busuioc proaspăt (10 – 15 frunze)
Zeamă de lămâie (1 linguriță)
Ulei de măsline (4 linguri)
Usturoi (½ cățel)
Sare după gust.

Mod de preparare:

În cele ce urmează, îți arătăm cum să prepari acasă sosul pesto, însă dacă dorești, îl poți cumpăra deja preparat din magazin.

Pune toate ingredientele pentru sos într-un bol și amestecă-le cu un blender de mână. Pune amestecul deoparte.

Încălzește apă într-o cratiță și adaugă pastele. Spală bine roșiile cherry (sau oricare alt sortiment ai ales) și lasă-le să se usuce.

Când pastele sunt aproape fierte, călește rapid roșiile la foc iute în ulei de măsline într-o tigaie sau cratiță.

Strecoară pastele, pune-le peste roșii, lasă-le să stea puțin, apoi adaugă sosul pesto. Închide imediat aragazul (pentru ca sosul să nu se ardă) și servește preparatul cu brânză rasă deasupra.

3. File de somon cu lămâie

CITESTE CONTINUAREA